טיפים וטריקים לעולם הAI 🤖✨
והפעם על שאלות פתוחות במקום הוראות סגורות.
אתם רוצים לכתוב אימייל שיווקי ללקוחות על פיצ'ר חדש במערכת, או מייל חשוב למנהלים שלכם.
יש לכם שתי אפשרויות:
1. לבקש מהצ'ט לכתוב את המייל.
2. לשאול איך כדאי לכתוב.
מה ההבדל? הבדל משמעותי ביותר!
אם תבקשו בפרומפט פשוט שיכתוב את המייל:
✍️ "כתוב אימייל ללקוחות על פיצ'ר חדש בשם Copilot בגירסה 2.1"
הוא יכתוב משהו שנראה טוב, אבל הסיכוי שיקלע ברגע הראשון למה שרציתם או מתאים לכם, הוא פחות מ50%. ואז תצטרכו לבקש שכתובים, או לשכתב ידנית חלקים שלמים.
האפשרות השניה, היא לחשוף את אופן החשיבה של הצ'ט, ובמקום לתת לו הוראה לביצוע, עדיף לתת לו שאלה פתוחה:
✍️ "האם תוכל לפרט 3 אפשרויות של פריימוורק כתיבה שכדאי להשתמש בהם כדי לכתוב אימייל ללקוחות על פיצ'ר חדש בשם Copilot בגירסה 2.1?"
עם שינוי קטן שכזה, תגלו שהוא מציע לכם 3 פורמטים מקצועיים של מייל שיווקי (לי הוא הציע AIDA, PAS, 4P's) ובהתאם תוכלו לראות איזה פורמט מתאים למייל הנוכחי, להוסיף פרטים רלוונטים לפורמט הזה, ולבקש ממנו ליצור את המייל על פי זה – אתם תקבלו מיידית מייל הרבה יותר מותאם לצרכים שלכם 🎯.
למתקדמים, אם מערכת הדיוור שלכם תומכת בA/B טסטינג, אתם יכולים לשלוח שלושה פורמטים כדי להתחיל להכיר את הלקוחות שלכם, איזה פורמט מדבר אליהם יותר 📈.
תרגול: כנסו להיסטוריית הצ'ט שלכם, תקחו נושא חשוב שבו נתתם הוראה סגורה, תהפכו אותה לשאלה פתוחה, ותבדקו האם זה מוביל לשיחה מקצועית יותר ומשפרת ביצועים.