מדריך רכישת רכב במגרש טרייד אין - קרוסלה - הבלוג של מתי הורוביץ

מדריך רכישת רכב במגרש טרייד אין

מדריך רכישת רכב במגרש טרייד אין – המון יתרונות, אך גם… קצת זהירות.

 ככה זה היום, אוהבים גיוון… מידי שנתיים-שלוש אנו מוצאים את עצמינו מחפשים את הרכב הבא שלנו. רכב חדש? ממש לא, למי יש תקציב לקניית רכב חדש?!… וכאן מתחיל המסע בעקבות רכב משומש מיד שניה. לוחות רכב ופורומי רכב – הרבה קש! כמובן, צעד ראשון בדרך לרכב הבא מתחיל בלוחות הרכב האינטרנטיים. אין קל מלהקליד דגם רכב ולמצוא עשרות מוכרים המציעים לנו רכב משומש מדגם זה. להלן נבין למה כאב הראש רק התחיל:

יתרונות רכישת רכב במרכז טרייד אין

מקצועיות
מי יעזור לנו להחליט איזה רכב ניקח, ומה עדיף? טויוטה או מאזדה? ואולי בכלל רנו? מי חוסך בדלק? ולמי יש גיר דפוק? חיפוש מהיר בגוגל מעלה לנו פורומי רכב אך האם התשובות אכן מקצועיות ומתוך ניסיון? לצערנו לא תמיד, משתתפי הפורום אינם מתחייבים למקצועיות. במגרש טרייד אין אמין לעומת זאת, נמצא בעלי מקצוע ומומחים בתחום הרכב שיעזרו לנו לבחור ברכב המתאים לנו.
 
זמינות
זהו. החלטנו. אנחנו הולכים על משומש מדגם X שמצאנו בסביבה. אבל מה לעשות, בעלה רכב אינו יכול להיפגש איתנו רק בשעה Y. נאלץ לצאת איכשהו מהעבודה ולקפוץ לראות את הרכב. במגרש טרייד אין אמין לעומת זאת, נוכל לבוא מהבוקר עד הערב בכל שעה הנוחה לנו, ולמה לא להביא את הילדים?
 
אמינות
הונאות בתחום הרכב הם הנפוצים ביותר בשוק היד השניה. לא כולנו יודעים לקרוא את רישיון הרכב. לדוגמה: מספר הבעלים הרשום ברישיון הינו מציין את מספר הבעלויות הקודמות – לא כולל הבעלים בהווה! אם רשום לדוגמה '02' הרכב מוחזק למעשה  אצל ה"יד השלישית"  ואחר הרכישה נהיה למעשה היד הרביעית המחזיקה ברכב, שכן מספר הבעלים הרשום ברישיון הרכב מציין את מספר הידיים שהרכב כבר ביקר בהם. במגרש טרייד אין אמין לעומת זאת, לא יפילו אותנו בפח.

מחיר זול
מטבע הדברים אדם פרטי המוכר את רכבו – ידרוש את מלוא שווי הרכב כמופיע במחירון, אין שום סיבה שהוא יסכים להפ להפחית לנו משוויו במגרש טרייד אין אמין לעומת זאת – מטבע הדברים ההזדמנויות משחרות לפיתחם, אם כאשר אדם לחוץ, אם עקב נסיעה לחו"ל או כל מקרה אחר בו אדם מוכר במהירות את רכבו למרכז הטרייד אין תוך הפחתה משמעותית משווי הרכב, כך יכול מרכז הטרייד אין למכור אותו הלאה המחיר מוזל.
 
טרייד אין
ומה עם הרכב שברשותנו? מי יקח אותו? במקום להפוך את החלפת הרכב לחוויה נאלץ לעבור את המסע משני הכיוונים, להציע את הרכב למכירה ולטפל בכל הטרדנים שרוצים לקנות אותו בחצי מחיר, להיפגש עם קונים פוטנציאלים לבזבז את הזמן על בדיקת הרכב ולגלות שמדובר באדם לא רציני, ואחר שמכרנו את הרכב סוף סוף ניסע לעבודה באוטובוס – הרי עוד לא מצאנו רכב… במגרש טרייד אין אמין לעומת זאת, החלפת הרכב מתבצעת במקום ומיידית. חיסכון בכאב ראש, חיסכון בזמן.
 
נוכחנו אם כן לראות את היתרונות ברכישת רכב ממרכז טרייד אין לרכב משומש מיד שניה.
 
עם זאת לצערנו קיימים בשוק מגרשי טרייד אין שאינם אמינים. מומלץ איפה לברר אצל מכרים אודות מגרש הטרייד אין בו הינכם מעוניינים לבצע עיסקת טרייד אין לרכב.
 

פוסטים אחרונים

קבלו עדכונים בפייסבוק

השאר תגובה

אם הגעת עד לכאן, אשמח לחוות דעתך על הפוסט בשתי מילים (לא יתפרסם באתר)