האם כדאי לאחסן אתר בחינם אצל מציעי שרות חינם? - קרוסלה - הבלוג של מתי הורוביץ

האם כדאי לאחסן אתר בחינם אצל מציעי שרות חינם?

האם כדאי לאחסן אתר בחינם אצל מציעי שרות חינם?

התשובה האמיתית היא: תלוי.

תלוי למה מיועד האתר ואיזו תדמית הוא אמור לשדר.

אתר עבור המשפחה חברים
אם מדובר באתר המיעוד לצרכי חברים ומשפחה. אין שום סיבה לא לקחת איחסון חינם אצל שרתים איחסון חינם -מהירים, הדורשים בדרך כלל הצבת פרסומת גוגל בדף הבית. נו… למי איכפת שיש שם פרסומת?

כך שאם מדובר באתר לצרכים פנימיים אני ממליץ על …www.serv4free.com (יש להם כמה שמות שעוד לא עמדתי על טיבם – מי הדומיין הראשי ומי משתמש בתכנית השותפים… כגון: …www.3gb.co.il) ויש גם את …www.free240.com שהם גם נחמדים ותוכנת הניהול שלהם היא cpanel שהיא יותר נוחה משל …www.serv4free.com.

אתרים המאפשרים אחסון חינם חינם לגמרי אין כאן בישראל. ולהשתמש באחד כזה כגון …www.freehostia.com מחו"ל זה לא כל כך משתלם בשל האיטיות המעצבנת בדרך מחו"ל לישראל…

אבל זיכרו שאלו אינם חברות אחסון אתרים אמינים במיוחד, היום הם כאן ומחר לכו חפשו אותם… מדובר בדרך כלל בבחורים צעירים 'פריקים' של מחשבים ואינטרנט שאוהבים לעשות כמה גרושים.

(לא מזמן היה סיפור גנוב (כמשמעו) עם שרות איחסון אתרים בשם …www.siteme.co.il ה"חברה" הוקמה בידי כמה צעירים שיום אחד החליט אחד מהם לקחת את כל הסיפור לכיס שלו ומאחר והיו לו את קודי הגישה הוא לקח את הדומיין על שמו ואת מערכת הניהול ולא נתן ל"מקימי החברה" לגשת לניהול…

בקושי רב הם הצליחו לשחזר את הנתונים עבור מאחסני האתרים אצלם והם עברו לדומיין אחר …www.free240.com.)

אתר תדמית / לעסק

אם מדובר באתר תדמיתי לעסק, תברחו מכל זה! אחסון אתר חינם יוריד את רמת האמינות והאמון ביציבותו של העסק. עסק המאחסן את אתרו אצל שרות אחסון אתרים חינמי (תוך סיכון פעילות האתר) – אינו נתפס טוב בעיני לקוחותיו הפוטנציאלים… מה גם שפעמים הפרסומות ממש לא מתאימות לתוכן האתר או שהם משבשים את המראה, כמו הרבה אתרים שפתחו ב …www.area.co.il.

מומלץ להוציא כמה גרושים מהכיס (משהו כמו 30-50 ש"ח לחודש לכ100-200 MB שטח איחסון) עבור איחסון אתרים יציב בישראל בעל תמיכה עברית בשעות מקובלות כאן בארץ מאשר לרכוש לדוגמה אחסון לא מוגבל(!) ב6$ בחו"ל (…www.IXwebhosting.com איטי מאוד כאן בארץ)

מה שכן, אם אתם מוותרים על חווית המשתמש הסופי,  ולוקחים בחשבון בקשות תמיכה בחו"ל וגם ולא איכפת לכם להעלות את זמן התגובה ב100 מילי שניות תוכלו להשתמש בקופון של רן יניב הרטשטיין (נענע10) שגם גוגל הבין שהקופון שלו הוא שמביא תנועה לבלוג שלו – חיפוש רן יניב בגוגל 

(הקישור לדף הקופון מופיע כבר בתוצאות גוגל, מנוע החיפוש גוגל אינו עושה זאת אלא עבור הדפים הנצפים ביותר באתר.)

בכל אופן, הקופון של רן יניב מספק לכם הנחה (ותמלוגים לרן) בשרות של DreamHost המביא גם כאן בארץ הקודש מהירות תגובה סבירה. על השרות שלהם תשאלו את רן ועוד אחד. את רן כי הוא נהנה מהם ועוד אחד – שלא יקבל עליכם תמלוגים. (ראו פה דיון קטן בנושא).

פוסטים אחרונים

קבלו עדכונים בפייסבוק

השאר תגובה

אם הגעת עד לכאן, אשמח לחוות דעתך על הפוסט בשתי מילים (לא יתפרסם באתר)